sobota, 4 sierpnia 2012

Tag:11 pytań.

Nominowała mnie Lena przeczytajcie tę notatkę ,a dowiecie się o mnie wielu rzeczy ☺.
A oto pytania:
1. Masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela? 
 ☻Tak.
2. Lubisz chodzić w szpilkach?
 ☻Lubię ,ale rzadko mi się to zdarza.
3. Jakiego koloru masz oczy?
☻Niebieskiego.
4. Wolisz kolor czarny, czy biały?
☻Czarny,chociaż biały też jest ładny.
5. Czekolada biała czy mleczna?
☻Na pewno mleczna.
6. Jaki jest twój ulubiony blog?
7. Włosy proste czy kręcone?
☻Proste,ale trudna decyzja.
8. Czy byłaś kiedyś na diecie?
☻Nigdy,to mi nie potrzebne.
9. Najciekawsza potrawa jaką zjadłaś?
 ☻krewetki w sezamie.
10. O jakim smaku najbardziej lubisz lody?
☻Cameleo i balonowe.
11. Jaką zupę najbardziej lubisz?
☻Barszcz czerwony.

 Nominuje:
Marlenę

Oto moje pytania:
1.Jaki jest twój ulubiony kolor?
2.Lubisz grać w piłkę nożną?
3.Włosy w kok czy kucyk?
4.Ulubiona potrawa?
5.Lepsza szynka czy ser topiony?
6.Wolisz psa czy kota?
7.Masz zwierzę?
8.Twoje ulubione blogi?
9.Twój ulubiony kwiat?
10.Jaki masz kolor włosów?
11.Jaki sport uprawiasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz