piątek, 12 października 2012

Sklepy weekendowe..I pytania (???)

Nareszcie weekend,czy macie jakieś plany??
Pokarze wam dużo różnych sklepów,które możee znacie..(Myślę ,że 99,9 p. na 100p. je zna)..













































Myślę,że notka się podobała.Napisałam ją z nudów i nie mam pomysłów na posty!!
Zadam wam kilka pytań odpowiedzcie na nie w komentarzu!!

1.Jaki pomysł na posta?
2.Dlaczego lubiimy zakupy i czy w ogóle je lubimy?
3.Wymień sklepy których nie napisałam ,bo np.zapomniałam...
4.Które sklepy lubisz najbardziej?
5.A których nie lubisz?
6.Czy notka ci się podobała(podoba)???
7.Do którego sklepu najczęściej zawitujesz?
8.Który sklep ze zdjęć najbardziej przypomina ci cię??
9.Jak byś mogłą mieć wszystkko z jednego sklepu,jaki by to był sklep?
10.Czy nie dałam za dużo pytań?
11.Napiszesz komentarz nie tylko z odpowiedziami,?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz