poniedziałek, 25 marca 2013

Wiosno gdzie jesteś!?

Od dawna czekamy na wiosnę, która w tym roku nie chce
się pojawić.Rok 2012 był cieplejszy od 2013.Bardzo nie podoba
mi się widok zza okna, ponieważ jest szaro i ponuro.Nikt jeszcze nie wie 
kiedy w końcu zajrzy do nas słoneczko?!Dni bez ciepła- to tak jak ludzie bez wakacji.



Nie mogę tylko zrozumieć zimy tego roku! Uparła się, że zostanie na dłużej, co nikomu się nie podoba...
"POCHWALCIE" się jaka u was pogoda? :)





Słonko wyjdź zza chmur!
Pokaż nam się w końcu!

I to prośba nie tylko do słońca, ale również do WIOSNY!

Bardzo fotogeniczne zdjęcie, lecz niestety nie moje :(
Ale źródło:GOOGLE-GRAFIKA


No trudno wiosna tak szybko się nie pojawi...


SZKODA MI TYLKO, ŻE NIE MOGĘ WYCIĄGNĄĆ LETNICH CIUCHÓW NA KTÓRE CZEKAM JUŻ UHUHU.

 Pokaże wam teraz co znalazłam w googlach grafice bardzo ładne ubrania oczywiście wiosenne, lecz zimowe może też się znajdą...


















Nie wiem czy macie ochotę oglądać zimowe ubrania i kompozycje, więc lepiej się wstrzymam.Na widok zimy i tych wszystkich polarów robi mi się nie dobrze...Wam też?

3 komentarze:

  1. No u mnie to śnieg pada żal!
    fajne ciuszki i blog.
    zapro do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mogę się doczekać wiosny. Jestem już zmęczona ciemnością i ponurymi dniami:(
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń