niedziela, 12 maja 2013

Przygotowania do posta..(PNG'SY)

Cześć wszystkim!
Kiedy indziej wam powiem o moich wczorajszych zakupach. Kupiłam sobie trochę ciuchów i dodatków, ale zdjęcia dopiero się robią i wszystko się szykuję, więc tak za kilka dni myślę, że kolejny post o tym będzie gotowy!:) Na razie się przygotowuję do tego posta, ale myślę, że pójdzie mi szybko i łatwo...
Coś pogoda nam się coraz bardziej pogarsza, ale mam nadzieję, że za niedługo będzie cieplutko.
Nie mam pomysłów na posty, może wy macie jakiś? (odp. w komentarzach)



Png'sy jakie to ładne!
Nasz temat



Pokaże wam kilka ładnych png'sów , które kopiuję z google-grafika.


Nie wiem czy wam się podoba, bo wymyślałam 
temat na poczekaniu.(Zawsze musi być jakieś ALE)
No ale lubię png'sy , bo są ładne polecam je do jakiegoś awatara lub nagłówka...









DO ZOBACZENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz